dalam otak c abeel = =,

17.04.2O11

sampai da di ostel.
lepas sebulan duduk teperap dalam rumah. mcm org sakai.
last skali. keluar. untuk teperap dekat tempat lain pulak.
bagos la. lari dr c syal kuat bebel. kuat maki. kuat kong2 kt umah tu ha
mcm nie jela hidup ko kan.
ulang2 buat bende yg same.
ko xbosan ke ???
bosan la. habis, nk buat mcm mane ;(
aku da bosan la hary2 mcm nie.
:( :( :(
dalam kepale nie. asek pk itu. pk ini.

hary2 hidup mcm nie. xlarat la.
ble la nk berubah semua nie ;'\
hary2 dgr maki hamon. aku buat itu salah. ini salah.
ad je. cari nk menyalahkan itu. nk menyalahkn ini.
pastu. suruh aku buat mcm2. aku kan kuli batak ko.

yelah. dlm dunia nie ko jela pling betol. pling bagus.
tggu jela ko tua nnt.
tgok la anak2 ko buat ap kt ko.
sumpah seranah xhabes2 kn ???
ko bahagia ke hidup mcm nie ??
dr aku kecik. sampai aku da besa !
bile ko nk berubah ha ????
xpayah berubah la.
aku nk ko mati. MATI !! ko tahu x ! aku BENCI ko !! aku benci nak mamposs kt ko !!
aku nk ko BERAMBOSS !!!
pg mampos ko dgn sundal jahanam ko tuhh !!!
pg mati la !!
pg mati !!!
kurung aku !!!
kutuk aku !!!
aku nie sape dgn ko !!!
x habes2 hine aku !!!
tiap kali hanta aku. ini yg aku dpt !
aku jd mcm nie sbb ko !!
bile ko nk mati !!!
cepat la pg mampos !!!
aku xhadap ko tolg aku la !!!
hari2 aku sumpah seranah dlm hati.
smua psal sape ??? psl ko la setan !!
hari2 aku m'ngate. m'ngutuk. memaki. ckap itu. ckp ini.
semua pasal ko !!!
tgu la ko tua nnt.
anak2 yg ko hine nie la yg tolg ko jugk!!
bukn adik beradik syal ko !!
mak ko yg busuk tu tolg ko !!!
ko paham x babi !!!
ayat ko. m'nyakitkan hati hary2 !!
bagus ke ??? !!!
dengan org lembut lidah ko !!
sejuk hati hitam ko tuhh !!
pangai baran ko hilg !
dengn ank bini !!
mcm gampang !!!
 mcm babi !!
mcm syal !!
ko la manusia pleng JAHANAM aku pena jumpe !!!

p/s : petikan dr novel ape tah. xegt. sekian tq.






* novel yg abeel buat seniri. besst kann ??? tahu dahhh ;p hahahaha !!

*surat kabar angin yg abeel bace m'ngatekan bahawe mereka2 yg d'serang jantong nie akan dtg ke Malaysia nie. haaa?????? betol kee???? - amek aku cepat2 bawak aku pg jumpe dorg2 nie !!! nak jumpe awak la !!! fabrizio moretti !!! suami saya suke sgt awak !!! die tiru gaye awak hampir 97% dah nk same !!! :D heee!
 
- ei keding. bile ko pulak nk dtg cnie jumpe abeel ;) hehe. sukesuke hati je kannn. haha !
- abeel jatoh haty dengan c ramping nie ;) sebab lagu2 die beeeesssstttttt ;) abeel LOVE u ville valo !! can u
   sing dis song *Scared to Death just fer mee ( '^,  ) hee !

No comments:

Post a Comment